Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Q

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10
Innlegg: 17

Lagt til: 14 jan 11, 21:57

Hvorfor var den forklaringen halvdårlig? Mads Hansen, om man skal tro sitatene som har gått sin gang i mange aviser, har sagt at han avviste prøvespill for Strømsgodset fordi han mener at han er god nok til å slippe det, samt at han tenker på spilletid. Og det er ikke til å stikke under stol at Godset har en bedre stall enn dere, og at sjansen for spill er mindre der enn hos dere. Dere stiller vel med Ramberg og en 17-åring fra Sierra Leone på den plassen, mens Godset har litt tyngre skyts.

Når det kommer til de andre klubbene, så har jeg ikke funnet noenting om Aalesund, verken her på forumet eller i andre aviser. Fint om du kunne linket til en sak der de konkret sier at det er interesse. Med Haugesund er det samme visa som med Godset. Haugesund kom på 6.-plass i Tippeligaen i fjor, mens dere endte på 3.-plass i Adeccoligaen, og rykket opp via kvalikk. Samtidig, etter det jeg har skjønt på flere Haugesund-supportere, bruker ikke de så mye penger heller, og holder lønninger til et minimum. Man skal ikke se bort i fra at lønna blir bedre i Fredrikstad, spesielt om dere får inn noen gaver fra snille sponsorer.

Kalmar aner jeg ingenting om. Eneste jeg vet er at de havnet på en 9.-plass i en jevn Allsvenskan i fjor. Det eneste jeg fant var dette sitatet; "– Det stämmer att han varit här. Men jag tror inte det går att lösa hans sociala situation. Vi har inte räknat bort honom men det ser ut som att han blir kvar i Norge, säger sportchefen Svante Samuelsson till Barometern."

Hva de mener med hans sosiale situasjonen vet jeg ikke, men det er godt mulig Mads Hansen synes at dere er mer attraktive enn en middels Alsvenskan-klubb. Selv om tankene går til at han ikke er så keen på å dra til Sverige i en alder av 27 år, men det blir bare synsing, så ikke noe konkret der.

Det er godt mulig at dere er mer attraktive enn Kalmar FF, men dere er ikke mer attraktive enn Godset og Haugesund. Dere som tror det bør ta dere en reality-sjekk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f