Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 jan 11, 10:12
Endret: 11 jan 11, 10:16
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av kjell-H
Men er det en mulighet at Aune tar borges ned på sentral midtbane

Det tviler jeg på. Borges har blitt vurdert til å være for temposvak for å spille sentralt på midtbanen i 4-4-2.

Vet ikke hvordan Aune vurderer det, men vet at Borges selv ønsker å spille midtbane, han er en klassisk nr 8, en offensiv midtbanespiller som kan komme inn i boksen selv eller sette opp spissa. Det kan fort være avgjørende for om Borges vil forlenge kontrakten, han vil bli satset på som midtbanespiller, spiller han spiss så er det også som spiss han vil bli vurdert av klubber i Europa. At han er for temposvak til å spille på midtbanen er jeg uenig i, han kan helt klart bli bedre på tempoet i spillet sitt, men nå har Borges spilt spiss det siste 1.5 året og jeg syns han har bedret tempoet i spillet sitt mye, jeg ønsker han i en offensiv midtbanerolle i f.eks. en 4-2-1-3 formasjon, den rollen ville passe han perfekt.

                                                  Staw

Gamboa                    Horn                  Piiroja                Thomassen

                                  Ramberg            Jabbie

Askar                                        Borges (K)                        Ruud Tveter

                                                   Tarik

Noe sånt, her lukter det kamp om plassene spesielt på vinga og sentral midtbane, og er usikker på om Tarik heller bør spille høyre ving, men ser også at vi mangler en venstre back, en spiss(om Mulac og Odi ikke er gode nok) og sentral midtbanespiller som  kan brukes både i Borges sin rolle eller en av de to andre, men spørs om vi har midler til å forsterke mer i denne omgang.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340