Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 07 jan 11, 10:39

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Jens G Best
Men i forhold til Tarik, så vil jeg bare si at jeg blir dypt skuffa om han går til en direkte konkurerende klubb i samme liga som oss i Norge.

..

Når Tarik forlot FFK var han på vei til en karriere i utlandet. Han snakket om å avslutte i FFK. Ting ble ikke helt som man forventet, og han må nå revitaliserer fotball karrieren sin. Han vil nok helst gjøre det i hjemlige omgivelser, men har ikke klubben råd så har de det ikke. Dette handler om det herenveen skal ha, og også lønn. Skal han tjene mindre enn de som tjener mest på laget?

 

Glem heller ikke at FFK var en klubb som var på vei oppover og i ferd med å nesten etablere seg på øvre halvdel. Hadde Tarik vist det samme den gang som man vet i dag hadde han jo aldri sagt det.

La nå gutt få lov til å tenke litt på seg selv også da og heller glede seg over den suksessen han har. Så kan vi heller være stolte av at det er vår klubb som har vært med på å utvikkle han

Jeg vil applaudere Tarik uansett hvor han går. Men alt annet enn FFK vil kreve gode unnskyldninger, og gode unnskyldninger finnes det for stor sett alt utenom det som er riktig å gjøre.

Venter forøvring spent på uttalelser fra klubben nå, spenningen stiger...... :-)

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f