Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 05 jan 11, 11:20
Endret: 05 jan 11, 11:21
Endret av: foyn

[quote=Tøfflus

Hvis dette er noe mer enn rykter blir jeg provosert. Viking og Horn ble enige om å si opp kontrakten, med umiddelbar virkning. Viking kunne da ikke forvente at Horn skulle legge fotballkarrieren på hylla i et år eller to? Selvfølgelig ville han prøve å finne en ny klubb. Hvis Viking ville ha sikret seg mot en situasjon som denne, så skulle de ha nektet å si opp kontrakten (og heller solgt på vanlig måte).

<.

[/quote] Pussig sak og må si jeg stusser over Vikings fremgangsmåte. Hvis de ikke har mer enn det som har kommet frem i media, fremstår de som ganske nedsnødd hvis de gamblet på at en 22-23 åring la skoa på hylla..

Når det er sagt, stusser jeg litt over signalene som går på at viking og ffk er i dialog. Det indikerer at det er noe mer i saken enn det som har kommet frem..

Syns ikke den spekulative hypotesen om at Horn har slått en skrøne til Viking om å bli sluppet fri høres helt spinnvill ut. Da sitter apekatten hos FFK som må ta stilling til om man ønsker overganger på slike premisser.. En slik evt situasjon kan sidestilles med hva Bergdølmo gjorde for å gå til RBK. RBK er en klubb totalt blottet for moral, så de takket og bukket etter skrøninga til bergdølmo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340