Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 jan 11, 04:32
Opprinnelig postet av Willy René

Enig i det du sier, Flight, men er det med Tariks lønn det eneste økonomiske momentet som er avgjørende for hvor han spiller neste år?

Hva med overgangssum? Er det ikke der hindringen ligger fordi FFK ikke har midler til å kjøpe ham ut? Han går vel ikke gratis?

Nei lønn er vel ikke det eneste viktige. Men noen har fremholdt at det kan være snakk om store forskjeller i lønn for Tarik om han velger f.eks. FFK eller RBK. Jeg tror nok selv jeg hadde vært svak for et argument om en mill mer i årslønn hvis det var jeg som skulle gjøre et tilsvarende valg. Men jeg håper Tarik ikke tenker slik nå, men kun fokuserer på mulighetene for spilletid og sportslig utvikling når han signerer sin neste kontrakt. Dessuten har jeg det inntrykk at FFK ikke nødvendigvis sliter med å skaffe penger til spillerkjøp hvis bare sponsorene er interessert nok, men at klubben i alle tilfeller må stå for spillerens lønn, slik at det ofte er der skoen trykker. Men det er klart, hvis det skal syvsifrede beløp til i overgangssum så trykker nok skoen litt der også.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340