Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 des 10, 13:43
Må bare gjenta meg selv og si at jeg håper Kosten tar ett år til som formann i FFK. Han skulle bruke juleferien til å tenke seg om, og det er nok ingen lett avgjørelse. Men jeg ser ingen annen som kan fylle hans sko i den situasjonen klubben er i nå for tiden. Vi trenger ett år til med sunn fornuft og myndig hånd til å styre skuta trygt i havn, samt å ivareta relasjonsbyggingen utenfor klubben. Jeg så i Fredrikstad Blad at Sarpsborg 08 sin formann skrev en hilsen til Svein. Og akkurat det hadde vel vært en umulig tanke for bare ett år siden, da den samme klubben ikke hadde fått de pengene FFK skyldte etter kvallik-oppgjøret i fjor. Det viser at Svein er en person som evner å bygge broer og reparere skader som ble gjort av forgjengerne. Du fortjener både den ene og andre prisen, men mest av alt ønsker jeg at du tar ett år til som sjef i FFK. Godt Nyttår!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340