Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 22 des 10, 23:37
Endret: 22 des 10, 23:38
Endret av: foyn
[quote=Willy René]

[quote=Plankehue]

Opprinnelig postet av Ståle

Ååååååååå, det er så godt å få frisket opp hukommelsen litt, herlig å se at herligheten ikke er noe større oppe i "grå-byen" enn her i den "andre byen".

("Grå-byen" er den byen der det lukter lut, luften er full av legionella og all skjønnhet er totalt fraværende, bortsett fra en vakker foss sånn cirka en uke i året. Forresten, fossens nærliggende omgivelser minner om et fabrikkområde i gamle DDR, ja det er jo det det er!)

Willy, du Willy.. Hvis du fratar en spasertur gjennom kullåsparken etterfulgt av et bedre måltid på festiviteten; en tur gjennom landeparken etterfulgt av et svalestup ut i tunevannet, en spasertur rundt sølvstufoss etterfulgt av f.eks en pushwagner utstilling - en herlig tur gjennom kurlands lysløype i vinterskrud eller en lite dykk i skjebergs skjærgård - enhver form for skjønnhet og estetikk, så må jeg ærlig talt si at jeg tviler på hvor du henter dine referansepunkter fra..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340