Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 des 10, 18:55
Endret: 09 des 10, 18:57
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av kjell-H

Men hvis det blir sånn at vi supportere er med å investere i spillere,hvem skal da speide etter sånne spillere?

 

Det kontaktnettet har vi allerede.

Husk at vi i 2010 sa nei til spillere som 2X Bangura fra Sverige.

Begge gikk til AIK istedet og Mohammed Bangura er allerede linket til større klubber. En Egyptisk klubb har ifølge velinformerte rykter lagt inn bud på 2 mill Euro på ham.

Det var en spiller vi kunne kjøpt for ca 1 mill, men fikk ingen til å finasiere dette. Jeg var selv og så M.Bangura i Sverige og anbefalte sterkt å kjøpe..  (ikke tro at det er jeg som skal speide nå da Patrioten Wink )

Ja, tenk på det, vi sa nei til investeringsobjekter som kunne bedret klubbens økonomi kapitalt og som kunne gjort muligheten for sportslig suksess innen rekkevidde og ikke som et "fata morgana" eller "soria moria" langt der borte i syningom.

I min enfoldighet spør jeg meg:

Hvorfor makter man ikke å få med støttespillere med hjerte for klubben som kan bidra i disse situasjonene hvor kompetente personer forteller om enorme muligheter?

Når jeg leser FB i dag og ser folka fra Spillerinvest så får jeg en bitter følelse av at noe ikke stemmer. De personer som har mulighet til å gi FFK en flying start i tippeligaen ved f.eks. å hente Tarik (noe som sannsynligvis ville gitt klubben 2000 ekstra solgte sesongkort) glimrer med sitt fravær og poserer med sitt nærvær. (Unnskyld, bildet er nok tatt for lenge siden)

Ja, la de gjøre seg kostbare, men kan ikke vi, alle vi andre bidra med et beløp slik at klubben kan hente en spiller som vi alle kan være stolte av. Så kan klubben om noen år sette opp en byste utenfor stadion som representerer oss alle, og der skal det stå: "Disse gode hjelpere og publikum og bysbarn av vår kjære by har hjulpet vår kjære klubb FFK frem til nye triumfer. Denne bysten representerer de 10000 supportere som hver bidro med kr. 1000.- og gjorde denne suksessen mulig"

Tenk på det dere, 10000 lidenskapelig interresserte supportere kan utrette mer enn Bill Gates!

Nå mobiliserer "småkårsfolket" til dugnad! Vi er med!

Håper ingen støtes, men jeg tenker litt som Skatteetaten og politikerne:

"Lite fra de mange kan utgjøre mye mer enn mye fra de få".

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340