Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 des 10, 16:21

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Når jeg skriver om at FFK hadde yngre årsklasser tidligere så må vi enda lenger tilbake enn når vi lå i 2.divisjon. Dette ble vel nedlagt på begynnelsen av 80-tallet visst jeg ikke tar helt feil.

Ja, og med tanke på at den første afrikaneren som spilte i Norge kom i 1976 (Saihou Sarr - "Mjøndalens sorte perle"), så er jo det direkte sammenlignbart...

Skjønner ikke et plukk av hva du mener med dette du kom med her Holters ? Sammenlignbart med hva ?

Opprinnelig postet av Rune Haugen

I FFK hadde man tidligere både smågutt og guttelag, mulig oxo enda yngre lag. Da var det oxo flere lokale spillere på laget. Men di gikk jo bort fra dette for en del år tilbake. Hvorfor vet jeg ikke. Da ender man om slik det er blitt nå, med flust av utlendinger på laget.

... kan det være at ting har forandret seg generelt?

Om du fortsatt ikke henger med, så beklager jeg... Da har jeg ikke liten nok teskje...

Jeg henger da med på at det har skjedd forandringer. Har ingen problem med å forstå det. Men jeg tror nok det hadde kommet frem flere lokale spillere til A-lagsnivå hvis dette hadde fortsatt. Byprosjektet har jeg ikke store trua på. Men vi er sikkert uenige på dette punktet oxo, og det er ikke no nytt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f