Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 des 10, 15:00

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av kjell-H

Thorvaldsson

Er det noe mulighet for å forlenge kontrakt med Thorvaldsson?

Har ffk råd så bør man sikkre kontrakt med de spillerne som var med ffk i år først og forlenge kontrakt med borges og Amundsen.

Tipper på at både Thorvaldsson og Amundsen er ferdige i FFK.

Og da er vi manko for to spisser, siden Tegstrøm drar hjem til Sverige og da sitter vi igjen med bare Dino.

Her lukter det nedrykk lang vei, siden vi ikke har midler til å forsterke.

Og stallen ønsker Jocke ha klar til 3.januar, når treningen starter igjen.

Nei det lukter ikke nedrykk lang vei.Du så selv åssen spillerne spilte kvalikk kampa.De kan spille bra fotball med de spillerne vi har nå og jeg har trua på at vi får beholde fleste av spillerne og trener.Helt enig med dere andre ang å innvestere i spillere av oss supportere.Genial ide.Bruk de spillerne som er i a-lag troppen nå og hent billig unge talenter som man kan bygge opp til gode spillere ifra junior og opp til A-Lag plass etterhvert.Er den veien vi må gå.Bygge talenter og tjene bra penger på salg.På den måten kan faktisk FFK med tiden klare seg selv uten Rike onkler.Ps åssen ligger vi ann med evt kontrakt til Zlatko Krickic?Han er oxo en meget spennende spiller.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340