Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 08 des 10, 09:24

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg liker ikke trenden her. De svarene jeg har fått tyder på at enkelte mener at bedre spillere skal slippe unna med verre forbrytelser?

Skal vi si:

- Junior/reservelagsspiller: Får bli i klubben ved råkjøring, men kastes ut for innbrudd.

- I A-lagstroppen, men ikke fast: Får bli ved innbrudd, men kastes ut ved slagsmål

- Fast på A-laget: Slåssing tolereres, men voldtar du noen er det UT.

- Stjerne på A-laget: Slipper unna med alt, så nær som mord (men ved mord er det uansett ikke rare vurderingsspørsmålet, da vedkommende vil være for gammel for elitefotball når han slipper ut fra Ullersmo)

Ja, jeg overdriver. Men man kan ikke legge spillerens ferdighetsnivå til grunn for hvordan man skal reagere på utenomsportslige hendelser. Kontraktsforhold, kanskje, men ikke sportslig nivå. Da setter man en farlig presedens for eventuelle senere saker.

Du setter det jo veldig på spissen her, men jeg tror faktisk den rangeringen din har litt sannhet i seg, og jeg kan gjerne være enig med deg at  moralsk og etisk er det ikke riktig, men jeg mener det er naivt å tro at sportslig nivå ikke spiller noen rolle i slike saker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f