Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 06 des 10, 13:59
Endret: 06 des 10, 17:33
Endret av: Tøfflus

16. mai tror jeg ikke det er nyopprykket eller ikke som avgjør hvem som får hjemmekamp.

RBK, Brann og Viking får alltid hjemmekamp denne dagen. De andre hjemmekampene fordeles gjerne mellom lag som har tradisjon for å trekke ekstra folk denne dagen (det er nemlig ikke overalt det er slik).

Når det gjelder første serierunde er det, som diskutert i "Tidlig seriestart"-tråden, naturlig å legge flest mulig kamper enten til baner med kunstgress eller baner i byer hvor man forventer en mild vinter (altså de fleste banene på Vestlandet). De stedene jeg våger å utelukke for åpningskamp hjemme, er Fredrikstad, Åråsen, Ullevaal og Lerkendal. Dessuten tviler jeg på at Haugesund får åpne hjemme, med tanke på hvor fæl den banen var i årets første serierunder. (Selv om Haugesund er den byen som ligger mest åpent mot havet av alle, og således burde ha størst sannsynlighet for mild og fin vinter).

De kunstgresslagene som jeg ikke er sikker på får hjemmekamp først, er Tromsø (mye snø der i mars) og Sarp (nyopprykket).

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340