Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 18:42

Opprinnelig postet av GodeGeir

Det ville vært rart om ikke Tern har og blir fortløpende vurdert i forhold til en rolle i FFK,dette fordi FFK kjenner til hans flotte jobb med å utvikle unge spillere,og folk i FFK har jo regelmessig pratet med han. Tror nok at han er mest aktuell som spillerutvikler. Eller at han ¨får et par år til på seg,FFK tenker langsiktig nå! Hvor utrolig det enn høres..

Da vil jeg si: vedr spillerutvikling så har vi idag en av Norges beste i Trond Amundsen...og så vidt jeg har skjønt har han den stilling idag.

Få en ny kontrakt med Trond,jeg synes det er superviktig å ha både han og Aune i klubben,samme hva som skjer ang hoved trener spørsmålet. Hvor finner man en gutt som Aune idag? En gutt som elsker FFK,som er 'innfødt',og som virkelig ikke er opptatt av seg sjøl i forhold til lønnings posen.

 Amundsen er samme gutten: ikke opptatt av feite lønninger,men mere opptatt av å jobbe med identitet,utvikling og egen-produserte spillere. La de 2 gutta bli i klubben.Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340