Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 nov 10, 23:28

Må si jeg er ganske overrasket over at Umaru Bangura plutselig har endt opp i FK Haugesund. Det er jo en potensiell stjernespiller som tidligere har dominert stort i 1. divisjon for Hønefoss, og vært på blokka til både utenlandske klubber samt Rosenborg, Stabæk og Lillestrøm ved flere anledninger. Har nok ikke innfridd forventningene på et svakt Hønefoss-lag i år, men likevel vært lagets beste spiller etter hva jeg har skjønt. Er fortsatt tidlig i 20-årene, og jeg trodde han skulle bli vinterens mest ettertraktede spiller på det hjemlige markedet etter Hønefoss' nedrykk. Ble derfor veldig overrasket over å lese at han allerede er klar for Haugesund. Et potensielt kupp? Hadde nesten håpet FFK var på banen her. Det er vel ikke mye mer enn 1-2 år siden han fikk en markedspris på over 10 mill...

Ellers begynner det tydelig å skje spennende ting på overgangsmarkedet nå. Sarpsborg 08 har blant annet hentet kjempetalentet Erik Jonvik på 18 år. Defensiv midtbanespiller som har fått vanvittig lovende skussmål fra 2. divisjonsklubben KFUM Oslo, og anses som et av de aller største midtbanetalentene i landet. Ekstremt spennende signering av sarpingene, og det er jo også den typen spillere vi bør følge med på nå! Kan vise seg å være en meget smart investering.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f