Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 nov 10, 21:43

Opprinnelig postet av Q
Uansett, det nåværende styret har blitt nødt til å kutte i lønninger, drive edruelig og satse på talenter. Det motsatte av hva Fredrikstad har blitt fremstilt som. Hvordan det er har jeg ikke stor peiling på.

Nå er det vel akkurat dette som har skjedd i Fredrikstad også. Riktignok ble Risholt og Þorvaldsson hentet, men begge kun på kontrakter ut året. Jeg vet ikke hvor Fredrikstad blir fremstilt som klubben hvor det er økte lønninger, drive uedruelig og ikke satser på egne talenter, men i media har det i hvert fall vært flere saker om kuttene i klubben. Den jobben startet omgående etter nedrykket. Ardian Gashi ville blant annet bli værende, selv med litt lavere lønn, men klubben ble nødt til å slippe han på grunn at de måtte nesten skjære ned til beinet.

Så FFK har egentlig etter beste evne å drive edruelig i et års tid nå, da oppryddingen startet. Da er det litt rart at en del sarpinger skal fortelle hvor fantastisk deres klubb er som har blitt drevet edruelig i "hele to år".

Fredrikstad fikk en skikkelig lærepenge hva pengebruk angår. Det samme gjorde Sarpsborg. Forskjellen er at sarpingene fikk døra i trynet først. Hadde de ikke vært nærmest konkurs, så hadde overbruket av penger også fortsatt der. De gjorde endringene fordi det var eneste løsning. Jeg har ikke sett noen FFKere slenge med leppa til klubber som fortsatt lever over evne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f