Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 28 nov 10, 21:44

Opprinnelig postet av sarpen

Tro meg, efefkå fra Kråkerøy er ikke av så veldig stor interesse utenfor eget rottereir de eller, men sånn skal det vel være. Tror ikke et lag som Lillestrøm har smeltet så mange hjerter rundt omkring i landet, tiltross for at de har vært endel av eliten i Norsk fotball i 30 år. Det er kun lag som VIF, Brann og RBK, som kan si at de har en nasjonal interesse. Efefkå hadde visstnok denne posisjonen engang på 50 tallet, men kommer ALDRI til å oppnå denne posisjonen igjen. FACE IT!

 

FFK er vel av større interesse for folk rundt i Norge enn det S08 er ihvertfall, det er det jeg ville poengtere. Og det du sier om at vi ikke har samme posisjon som på 50-tallet og at vi aldri vil nå opp til VIF, Brann og RBK er jeg helt enig i.

Har lest de andre innleggene her inne, og ser at du mener at vi Fredrikstadfolk er blærete ++. Det kan så være, men dere er ikke det spøtt bedre. Og når jeg nå skriver DERE, så mener jeg dere som uttaler dere negativt om oss. Det er mange sarpinger som har beina godt planta på jorda, på lik linje med mange av oss fra Fredrikstad, men det vil alltid være ytterpunkter. Slik har det jo alltid vært, og slik kommer det alltid til å være.

Over til noe annet:

Det jeg irriterer meg mest over, er det at dere ikke forstår at vi FFK-supportere flest, er flaue over det som har skjedd de siste 2-3 åra. Både på det økonomiske og det sportslige plan. Jeg snakker vel på vegne av HELE fredriktstad når jeg sier at spillere som Barsom aldri skulle vært ikledt den røde trøya. At vi har hatt personer i systemet som har undergravd klubben og bedrevet mye skittent spill, er vi heller ikke stolte av. Men det kan vi supportere og de personene som NÅ arbeider i FFK ingenting for. Det eneste vi kan gjøre nå, er å se fremover. En fremtid som forøvrig ser mye lysere ut med rødhvite øyne.

Det virker som om klubben igjen er i balanse, selvom økonomien fortsatt er skrall. Når Svein Johannesen gang på gang, sier at neste års budsjett skal være det samme og at det ikke blir noen kjøpefest, forstår jeg ikke at dere kan vri og vende på dette til noe negativt. Se bare på hva som har skjedd i FFK det siste året. Det er da så langt fra usunn drift, man kan få.

La nå FFK få jobbe frem mot neste sesong, så skal vi nok få se at storebror forblir storebror. Historisk, nåtids rettet og fremtidsrettet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f