Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 28 nov 10, 18:00
Endret: 28 nov 10, 18:01
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Willy René

Godt skrevet Captain, som jeg skulle sagt det selv.

La meg se Willy Rene.. Du mener at det er ingen utenfor sarp som bryr seg om sarpsborg 08. Er det også grunnen til at en bruker ved navn "Willy Rene" er en hyppig debattant på SA sine sider om det meste rundt 08 ?

Misforstå meg rett Willy - du skriver bra innlegg på SA så det er bare hyggelig det og det er selvfølgelig helt korrekt at FFK har en langt større nasjonal interesse enn Sarpsborg 08. Men 08 skal gjøre det man kan innenfor rammene sine å bli et plagsomt lite fenomen både for tippeligamotstandere og FFK.

Husker du hva som ble sagt i fjor vår; sarp og ffk var i to helt forskjellige verdener; det var ren sci-fi at lille padde skulle utfordre store mektige ffk. Nå har det blitt spilt 3 matcher med 7 av 9 til sarp og flere kan det bli..

Det interessante nå er at SJ og JR (vil jeg tro) ønsker å gjøre en rolig satsing, mens hylekoret (blant supportere og ikke minst bakspillerne) drar frem eksakt samme plan som kjørte dere rett i grøfta sist gang, og for hvert steg som følges i denne planen, så øker sjansene for sarp

Takk for hyggelige ord Foyn.

Vet du hva? Jeg gleder meg alt jeg, selv om det er nær 4 måneder til tippeligastart, og selvfølgelig at vi skal glede oss i begge byene.

Det skal være snert og ironi i knivingen blant oss supportere, iblandet en god smule seriøsitet, men det er en del skribenter både fra Fredrikstad og Sarpsborg som mangler det meste og kun formidler hat og avsky.

Litt ros tilbake: Du er av de som det er hyggelig å skrive med og mot, det er derfor jeg svarer deg for du har stort sett bra med substans i dine innlegg, men du er som meg, en smule subjektiv, og det skal vi jo være.

MOD: Fikset quote

Takk for det (tror jeg).(prøvd å fjerne noen innlegg rundt landslagspauser osv, men virker vanskelig hehe)

Skal bli utrolig gøy til neste år, og så lenge man er lillebror så tror jeg nok at knivingen mellom byene er mest et gode for sarp, så opprykket til ffk kommer godt med for å stimulere/øke interessen i sarp..

Ser to ørsmå faresignaler :

1) Man kan aldri bygge noe ved å kun ødelegge for andre/fokusere på en annen, så sarp må holde på med sitt og deretter gi 120 % to ganger i året..

2)At man slipper den verste idiotien når det gjelder rivaliseringen.. Vi har vel hver våre luringer, og vi får håpe at ikke alko eller rullegardiner steller i stand noe seriøst idioti..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f