Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 28 nov 10, 18:01
Endret: 28 nov 10, 18:39
Endret av: shaggy

[quote=sarpen]

[quote=Captain Oats]

Opprinnelig postet av sarpen

.

Tro meg, efefkå fra Kråkerøy er ikke av så veldig stor interesse utenfor eget rottereir de eller, men sånn skal det vel være.  

Ble du interresert i fotball den dagen 08 rykket opp i TL?. Kan faktisk virke slik

At FFK er blandt de lagene i norge som vekker mest omtale utenfor egen by's grenser er vel hevet over enhver tvil. Det er vel strengt tatt ikke noe å diskutere en gang.

Likeledes når det gjelder sympatisører og tillhengere utefor byens grenser, er FFK kanskje laget som trekker flest.

FFK er historisk sett Aristokraten i norsk fotball med elegante spillere som har gått inn i historien.

Sarpingene var stygtspillende "traktorer" som ikke fikk noen sympati eller ære utenfor egne grenser, for å overdrive litt..

 

FFK vil alltid nå og i fremtiden klinge bedre enn 08 eller hva det kommer til å hete i fremtiden..

Dette er ikke å være blærete eller overlegen.. Det er kun fakta..

 

Forøvrig er det gøy at Sarpsborg er tilbake i toppen. Byen har tradisjoner historisk sett, selv om laget er nytt.

Har mange arbeidskammerater fra både Sarpsborg og Fredrikstad, og dette gir jo hverdagen et ekstra piff.

Sarpinger er ikke ulikt oss stort sett et hyggelig folkeslag.

 

Lykke til i 2011,

 

Forøvrig når det gjelder spådommen, spår jeg en stor konflikt i 08, før halvspilt TL. Selv "mønsterklubben" 08 vil oppdage at de ikke kommer til å klare å forsterke laget med spillere som er villige til å jobbe ved siden av.. De resulterer i at ved sesongstart har 08 3 stk spillere som ikke har jobb ved siden av. Dette fører til grums og missunnelse i spillergruppen og sirkuset er i gang...

Som sagt... Det siste avsnittet er bare en spådom..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f