Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 28 nov 10, 14:14

Opprinnelig postet av Captain Oats

Opprinnelig postet av sarpen

Registrerer i media at sirkuset allerede er i gang. En hardt presset Aune som har stått rakrygget hele sesongen og som til slutt lykkes i å bringe Kråkerøy tilbake i toppen, har ikke mer enn kommet hjem fra festen før hans arvtaker nevnes i pressen. Gratulere, dere har nå lagt første stein på adeccodass vektenWink

Og skylden for disse ryktene legger du på FFK? Nå som det ikke lenger er sesong, så må jo media ha noe å skrive om, og hva selger vel bedre enn nyheter om Eggen og Eggen JR?

Slike rykter kan dessverre ikke FFK eller vi hindre,  men på den annen side, så viser det også at det er interesse rundt laget vårt. Hvor er nyhetssakene om S08? Hvor er ryktene om hvem som skal inn og hvem som skal ut? Nada.

Tror ikke det er så mange som bryr seg om S08, untatt dere oppe ved fossen. Men det er vel egentlig like greit det. Når jeg tenker meg om.

 

 

Vi er fullt inneforstått med at ingen bryr seg om oss. Det er åpenbart fordi vi er et helt nytt bekentskap for hele fotball Norge. Vi har vært i skyggenens dal siden 1974.

Tro meg, efefkå fra Kråkerøy er ikke av så veldig stor interesse utenfor eget rottereir de eller, men sånn skal det vel være. Tror ikke et lag som Lillestrøm har smeltet så mange hjerter rundt omkring i landet, tiltross for at de har vært endel av eliten i Norsk fotball i 30 år. Det er kun lag som VIF, Brann og RBK, som kan si at de har en nasjonal interesse. Efefkå hadde visstnok denne posisjonen engang på 50 tallet, men kommer ALDRI til å oppnå denne posisjonen igjen. FACE IT!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f