Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 nov 10, 12:33

Opprinnelig postet av Captain Oats

Opprinnelig postet av sarpen

Registrerer i media at sirkuset allerede er i gang. En hardt presset Aune som har stått rakrygget hele sesongen og som til slutt lykkes i å bringe Kråkerøy tilbake i toppen, har ikke mer enn kommet hjem fra festen før hans arvtaker nevnes i pressen. Gratulere, dere har nå lagt første stein på adeccodass vektenWink

Og skylden for disse ryktene legger du på FFK? Nå som det ikke lenger er sesong, så må jo media ha noe å skrive om, og hva selger vel bedre enn nyheter om Eggen og Eggen JR?

Slike rykter kan dessverre ikke FFK eller vi hindre,  men på den annen side, så viser det også at det er interesse rundt laget vårt. Hvor er nyhetssakene om S08? Hvor er ryktene om hvem som skal inn og hvem som skal ut? Nada.

Tror ikke det er så mange som bryr seg om S08, untatt dere oppe ved fossen. Men det er vel egentlig like greit det. Når jeg tenker meg om.

 

Godt skrevet Captain, som jeg skulle sagt det selv.

Det ser ut som om sarpingene er mest fokusert på hva som skjer eller ikke skjer med FFK, søkende etter skandaler og tegn på nytt vanstyre av klubben. Dette fordi de kan sitte på sin skjøre hest og belære oss om hvor snille og greie de er der oppe ved fossen, der de bygger klubben sten for sten samtidig som de utstråler en prektighet som minner mer og mer om de indre bygders bedehus-standard. Hovmodige og store i sin  glemsel om den konkurs de for kort tid siden ble reddet fra, ei heller erindres det vanstyre de hadde for et par år siden når det ene liket etter det andre falt ut av skapet. Ja, de kan vel kalles en smule subjektive noen av disse sarpingene også?

Og de er mange, på VG-forumet og Aftenpostens forum så figurerer "Toolsheed" jevnlig med sine hatutspill mot FFK hvor han tydeligvis drømmer om at Fugl Fønix som nettopp har lettet skal kollapse og styrte i en askesky på Værste-matta på grunn av vanstyre og skakk-kjørt økonomi.

Noe de glatt overser er den styring og nøkternhet som nå ser ut til å råde i vår kjære klubb, samtidig som man allikevel legger planer for en stor fremtid.

Hvis Tarik skulle bli hentet hjem (med eksterne midler) så kommer de (sarpingene) tilbake med nye dommedagsspådommer om at nå er "den fulle sjømannen" i gang igjen, og stupet nærmer seg med god hjelp av onkel Terjes midler.

Men nå gleder vi oss til 20. mars 2011 da dere, da vil  vi etterhvert få fasiten.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f