Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 28 nov 10, 10:28

Opprinnelig postet av Plaskesak

Når S08 har tapt sine 5 første kamper, og dugnadsgutta her begynt å grine i lokalpressen, tipper jeg Sarpefolket lar fotball være fotball igjen.. De har jo som kjent ikke anlegg for slikt, men henger seg bare på en hype når de forledes til å tro at deres lag er bedre enn vårt. Om deres 5. hjemmekamp går mot et annet lag enn oss, VIF eller RBK tipper jeg festen på friidrettsbanen er over, gløden er borte og de såkalte supporterne likeså. I begynnelsen av mai er det under 3000 på tribunen igjen, og Sarpsborg by har bevist for hele fotballnorge at de ikke har noe på øverste nivå å gjøre .. Noen lavere?

Mod: Sarpsborg har like mye i kategorien "Fredrikstad Fotball" å gjøre som i Tippeligaen. Denne er dermed flyttet til riktig kategori. Andre får ta ansvar og sende sarpingene der de hører hjemme.

Dette minner mer om et håp fra Plaskeslask, enn en virkelighetsbeskrivelse. Vi har derimot en jordnær og fornuftig tilnærming til det å være blandt de beste igjen.

Dette er trolig et gunstig tidspunkt å rykke opp på. Flere klubber slanker stallene sine og kostbare spillere importeres ikke i samme antall som bananer lenger. Det blir spennende å se hvordan vi står ifht de øvrige lagene, men jeg tror vi har et meget godt fundament.

Håper for Kråkerøy sin del at du ikke er overrepresentert i holdning og mening. Slike som deg gir et godt bidrag for å øke klysefaktoren, samtidig som du åpenbart allerede har mistet deler av bakkekkontakten, men for all del, du følger fint opp ifht en tidligere klubbdirektør ved navn Henriksen.

Det er åpenbart flere måter å bevise at man har noe å gjøre i tippeligaen. Det å føre et fornuftig regnskap og bygge stein for stein, kan fort vise seg å være lurt. Du har jo selv vært vitne til det motsatte. Jeg tror sarpinger har et realistisk forhold til det å spille i tippeligaen igjen. Vi veit dette blir tøfft. Vi har ikke ressursene, men forvalter du pundet ditt bedre enn motstanderne, har du likevel en sjanse.

Registrerer i media at sirkuset allerede er i gang. En hardt presset Aune som har stått rakrygget hele sesongen og som til slutt lykkes i å bringe Kråkerøy tilbake i toppen, har ikke mer enn kommet hjem fra festen før hans arvtaker nevnes i pressen. Gratulere, dere har nå lagt første stein på adeccodass vektenWink

Ønsker både deg og Henriksen en riktig god jul. Vi gleder oss som f..n til å ta imot dere også neste sesong og statistikken er jo slettes ikke værst den heller!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f