Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 26 nov 10, 22:23

Tusen takk for veldig hyggelige ord. Det varmer veldig å vite at det man gjør blir satt pris på. Drivkraften er likevel lidenskap til fotballen og FFK. Klubben har et enormt potensiale bare vi klarer å utnytte dette.

Vi ønsker å stå for folkelighet i klubben og det er mitt alibi for å delta her inne. Ikke alle er så glad for det, men det klarer jeg å leve med. Det er en ære å jobbe for klubben med alle de flotte menneskene som er der. Kosten kjenner jeg godt fra den gangen jeg spilte, og han har virkelig vært med på å sette klubben på kartet igjen.

Uten Svein så hadde dette blitt vanskelig, og jeg kan ikke se for meg andre som hadde klart det han har fått til. Så min nesegruse beundring går til hedersmannen Svein Kosten. Hele byen bør starte en overtalelsekampanje for å få Svein til å fortsette minst 1 år til.

Imorgen drar jeg til Tyrkia sammen med min kjære kone gjennom 27 år, Hun skal sole seg og shoppe, jeg skal spille golf. Så det blir nok stille på denne karen i en liten tid fremover.

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f