Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 25 nov 10, 15:28
Endret: 25 nov 10, 15:29
Endret av: pss

Ja la oss håpe det ordner seg! Men klarer likevel ikke å legge diskusjonen vedrørende denne skaden helt død. Har diskutert dette med mange, men synes det er relativt få som klarer å se at dette skjedde som følge av en i litt overkant kraftig takling. Mitt poeng er at jeg synes det blir håpløst å fortsatt hugge halsen av Barsom for dette. Har man spilt en del fotballkamper gjennom årene så vet man hvor ofte slike og langt verre taklinger forekommer. Det essensielle er bare at konsekvensen av slike taklinger heldigvis ikke forekommer så ofte. Klart når det først skjer så er det uheldig. Men det finnes ingen vei utenom at slike taklinger vil finne sted, selv om alle spilte med den intensjon om at det ikke var meningen å skade hverandre.

Det vil alltid være kamp om ballen på en fotballbane, og det vil kunne føre til skader. God bedring til Bjørkøy og alle andre fotballspillere som hver uke setter kroppen sin i fare for at alle oss som elsker denne idretten får mange magiske øyeblikk!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340