Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 nov 10, 11:17

Ser at FB nærmest har tatt seieren på forskudd, og det irriterer meg litt. Selv om alle vet at dette mest sannsynlig blir opprykk, tror jeg ingen er tjent med en holdning der vi tar seieren totalt på forskudd.

Det er lite som skal til i fotball, selv om jeg er enig i at det er meget lite sannsynlig at Hønefoss skal score fire mål.

Husk allikevel på at dersom Hønefoss skulle score et tidlig mål, vil både spillerne og ikke minst publikum bli stressa. Et nervøst publikum har ikke akkurat gjort laget til et velspillende lag - det har vi sett eksempler på tidligere i år.

Husk også at Hønefoss mest sannsynlig endrer litt på lagoppstilling, og jeg ser ikke bort fra at Konate, Angan og denne estlenderen, som jeg ikke gidder eller har tid til å sjekke opp navnet på, starter.

Dette går mest sannsynlig bra, men da må FFK være 100% skjerpet fra start. Vi må gå for et mål, og dersom vi enten putter et eller unngår å slippe inn noen i løpet av de første 30 minuttene, tror jeg det aller meste er gjort.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f