Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 nov 10, 22:02

Synes vi skal starte med samme 11'er som sist.

 

Første 20 vil bli litt avgjørende,tror jeg. Hønefoss MÅ fram for å score,noe som vil gi oss rom for raske kontringer.  Her må vi ligge kompakt med lagdelene,akkurat slik Roger og Hansi gjorde i bortekampen. Vi må ikke la det bli rom mellom forsvar og midtbane....der trer Bangura ballen igjennom hele tiden. Er vi presise i kontra spillet vårt,kan jeg ikke se annet enn at vi vil vinne denne kampen. 

Er liksom sånn at FFK virker udødelige for tiden,eller uslåelig..heter det velLaughing  Gleder meg til å høre hva som har skjedd..-tenker på den forvandlingen som skjedde inn mot LøvHam kampen.....kanskje det er SHAMANEN til 1947mod som har vært på ferdeWink

Det er fortsatt 'litt' nervepirrende...Surprised....i en fotballkamp kan alt skje....vi kan få et rødt kort tidlig,en skade eller tilfeldigheter som gjør at Hønefoss scorer et par raske mål.

 

Så gutta: masse tigerbalsam/varmesalve...varm opp ordentlig,på med lange underbukser,og gå ut på banen og nyyyt støtten fra 10816 supportere som elsker dere.

Lykke til alle sammen...jeg gleder meg veldigSmile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f