Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 23 nov 10, 12:14

Opprinnelig postet av Pk

Opprinnelig postet av Plankehue

Jeg mener faktisk at Celso Borges bør få tilliten som kaptein til neste år. En mer moden og reflektert 22-åring skal man lete lenge etter. Det er en kar som går forran med kjempe holdninger og innsats.

Raio viser jo også strålende innsats, men mener faktisk at Borges ikke bare kan lede gjennom eksempel, men også med taktisk klokskap, som jeg kanskje mener Raio mangler litt av.

Helt enig. Borges er en av mest profesjonelle og målrettede spillerne jeg har sett i FFK drakt på en stund, han går langt utenpå alle andre! Rett og slett imponerende hvor reflektert og proff den mannen er i en alder av 22.

Raio har innsats og vinnervilje, men han er ingen utpreget ledertype. Celso Borges har også enorm innsats og vinnervilje, men i tillegg er han en skikkelig ledertype, både på og utenfor banen. Han er rutinert selv om han kun er 22 år gammel, og kjenner klubben og laget godt etter to år i Fredrikstad. Hvis Celso er i klubben neste sesong burde han tildeles kapteinsrollen, tror også han er en spiller som kommer til å vokse med oppgaven.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f