Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 aug 04, 18:17
Opprinnelig postet av keiko
Til thomkat
Er det noe galt med deg. dette tapept kan vel ikke bety nedrykk hvor i alle dager har du det i fra Eller må du bare skrive noe for å være med på forumet. jeg ler av tåplig inlegg. Snakker ikke nedrykk føre det her klart og det er det ikke pr dag dato.
:ffk: holder seg bare vent å se.


Til keiko:

Det kan hende jeg ikke er helt bra, men jeg forbeholder meg retten til å ha mine egne meninger. Jeg skrev ikke innleget bare for å spre eder og galle. Men en ting skal du vite, jeg er ikke noen medgangssupporter. Er faktisk en av dem som møter opp på stadion selv om det er litt motgang. Og det kommer jeg til å gjøre selv om det skulle bli nedrykk. Kommer sikkert til å stå å klappe dem av banen etter siste runde i november. Når jeg ser på innleggene dine, så kan det nok være litt galt med deg også. Greit å være supporter, men det kan også væres med litt sunt bondevett også.

Poenget mitt med innlegget var at innsatsen til spillerne sugde, og hvis det ikke blir noen bedring bærer det rett ned. Det er ikke lov å prestere slik når hver kamp er en cupfinale som Enerly selv sier.

Så keiko rull inn puppen, og bruk innsiden av hodet ditt. Alle som ikke mener det samme som deg bør ikke være dumme!

:ffk:ffk::ffk::

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f