Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 09 aug 04, 16:51
Til Eggens forsvar skal det sies at han er den største grunnen til at vi faktisk spiller i Tippeligaen. Uten Eggen ville vi ikke hatt spillere som Risholt, Ringberg, Johnsen og Trondsen. Risholt (f.eks) nok aldri valgt norsk 2. divisjon dersom ikke klubben hadde en merittert trener.

På den annen side er jeg enig i at Mr. Eggen foretar enkelte snodige prioriteringer under en del av kampene. Dessuten er han ti ganger flinkere til å organisere det offensive framfor det defensive.

Som Tromsø-trener Per Mattias Høgmo sa for en stund siden: Grunnen til at TIL er så gode framover på banen, er fordi vi er så sabla bra defensivt! Tror han har et poeng der.

Uansett, dersom det blir nedrykk for FFK så tror jeg ikke det vil være noen krise. Likevel forutsetter det at vi gjør som Tromsø gjorde da de rykket ned for noen år siden: Satse alt på umiddelbart opprykk, noe som også innebærer å ikke kutte for mye i forhold til årets budsjett. På den måten hindrer man også at alt for mange spillere forsvinner.

Når det er sagt, jeg tror vi klarer KVALIK-plassen. Men HVIS det blir nedrykk, da tror jeg Eggen er den eneste rette til å få oss opp igjen.

Og FFK Forever: Ikke bann så mye, da har det du skriver lett for å bli litt usaklig:ffk:

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f