Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 17 nov 10, 22:29

Opprinnelig postet av MR.T

 

Det er vel nettopp det, som jeg reagerer på. Sitter man i et styre så bør man ikke gå ut med personlige meldinger på denne måten. Det har noe med rolleforståelse å gjøre. Du oppfordrer til boikott, noe som jeg oppfatter som en svært lite konstruktiv tilnærmingsmåte for å løse en utfordring. Det du uttaler blir lett forbundet med din rolle i styret i Plankehaugen.

 

Sjekket litt i dine tiligere innlegg i forumet og fant et hvor dette med rolle ble tatt opp fra fra Holters i dette innlegget.

Oppfordrer deg til å tenke igjennom dette med roller.

 

 

 

Må da være forskjell på egene personlige meninger og ph-styrets meninger.. At Danan skriver på dette forumet betyr ikke at han snakker for hele ph styret!

Synes det også er unødvendig å dra opp gamle hendelser, som du gjør mr.t. Hvis vi alle skulle sjekke rundt i gamle poster og dra opp gamle saker kommer vi hvertfall ingen vei, og personlig synes jeg dette er ganske uprofft å gjøre.

Danan har kommet med et forslag som du valgte å ikke svare på. Vi vet at økonomien ikke støtter et bytte av side til året, men det finnes alternative løsninger som Danan har drøftet. Synes det ville vært mer saklig hvis du hadde svart på dette istedet.

For å få det klart hvilke løsninger Danan har kommet med, kan jeg henvise til dem:

 

Adskill sittetribunen og ståtribunen på F-B siden med et gjerde. Dametoalettene kan brukes som unisex toaletter av bortesupporterene, mens herretoalettene kan benyttes av begge kjønn fra sittetribunen på f-b siden. Sett opp et par bord hos bortesupporterene og plasser noen varer på dem så har vi egne separerte kiosk og toaletter for bortesupporterne. Hvilke andre utgifter er det egentlig som er så ufattelig kostbare? Jobben har vi hele vinteren på oss til å få ferdig, dugnadsgløden i Plankehaugen er nemlig fortsatt tilstede.

 

I tilegg vil jeg tippe at det går ann å få sponsa mye av det det koster, muligens fra ph, eller fra næringslivet. Alle vil jo at det skal bli best mulig stemning på stadion.

Da hjelper det ikke å fortsette å argumentere med at økonomien er dårlig i FFK.

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f