Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 16 nov 10, 09:47

Opprinnelig postet av danan

Hei Thomas.

Jeg har da ikke røpet noe hemmelig, internt eller noe som ikke bør tas opp med allmenheten. Jeg har kun sagt mine personlige meninger og forslag til løsninger på flyttingen i en åpen diskusjon som jeg håper at flest mulig vil delta i, slik at vi kan løse problemet ved å flytte Plankehaugen på en billigst mulig måte.

Det er vel nettopp det, som jeg reagerer på. Sitter man i et styre så bør man ikke gå ut med personlige meldinger på denne måten. Det har noe med rolleforståelse å gjøre. Du oppfordrer til boikott, noe som jeg oppfatter som en svært lite konstruktiv tilnærmingsmåte for å løse en utfordring. Det du uttaler blir lett forbundet med din rolle i styret i Plankehaugen.

Som sagt tidligere så er det ikke viljen det står på. Min anbefaling som arrangementssjef, samt Sikkerhetsavdelingen vår har anbefalt et tribunebytte, men når de økomiske forhold ikke er til stede så må vi forholde oss til det. Dette samt økonomien rundt tribunebytte ble det tatt opp i det angjeldende møtet med styret i PH, samt mulige løsninger.

Sjekket litt i dine tiligere innlegg i forumet og fant et hvor dette med rolle ble tatt opp fra fra Holters i dette innlegget.

Oppfordrer deg til å tenke igjennom dette med roller.

Ellers så må jeg nok en gang si at det gledet meg stort å se og høre den fantastiske stemningen som ble laget sist kamp mot LøvHam. Flott innsats fra alle som var på Stadion.

Bring back the smile

Oppfordrer alle til å stå bak det som står på banneret over - Bring back the smile!

Det er også vel verdt å lese Jan Rafns betraktninger her på FFKsupporter.net eller på www.fredrikstadfk.no

 

 

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f