Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 nov 10, 00:41
Endret: 16 nov 10, 00:59
Endret av: danan

Opprinnelig postet av MR.T

Hei Dan

Jeg må for det første si at jeg synes det er merkelig at du tar til orde for dette i et åpent forum på denne måten. Du sitter jo i styret i Plankehaugen.

Undertegnede har vært og informert Plankehaugen på et styremøte om dette og her var ikke du på plass, men jeg regner likevel at dere er samsnakket og at du er informert i etterkant.
Denne samtalen hadde vi i god tid før den angjeldende kampen.

Slik at det ikke skal være noen tvil:

Det er økonomiske årsaker til at et bytte av tribunen for neste år ikke blir noe av. Dette er utdypende forklart på det styremøtet du ikke var med på og Plankehaugens styre hadde da stor forståelse for dette.
Da tribunebyttet ble avtalt var det for en enkel kamp slik at man skulle få testet dette, noe også de var full enighet om.

Må tilslutt si at det er noget tendensiøst av et styremedlem å gå ut og oppfordre til boikott av kamper, samt å si at diskusjonen ikke er over. Tror det er viktig å være klar over hvilken hatt man har på seg.

Er det noe som er uklart foreslår jeg at du tar det opp med styret i Plankehaugen eller med meg direkte.



Hei Thomas.

Jeg har da ikke røpet noe hemmelig, internt eller noe som ikke bør tas opp med allmenheten. Jeg har kun sagt mine personlige meninger og forslag til løsninger på flyttingen i en åpen diskusjon som jeg håper at flest mulig vil delta i, slik at vi kan løse problemet ved å flytte Plankehaugen på en billigst mulig måte. Alle vet at Plankehaugenstyret gjerne vil flytte over, men at klubben ikke lar oss få lov.

Styremøte du reffererer til kunne jeg dessverre ikke delta på fordi jeg var midt i fagprøva de dagene, men jeg tror jeg har blitt fortalt det viktigste som ble sagt der angående flytting. Send meg gjerne en mail/PM/tlf etc på hva det er som egentlig koster så voldsomt mye ved å flytte oss over til motsatt kortside, visst du ikke vil dele det med resten her på ffksupporter.

Jeg nevnte boikott av kamper som et virkemiddel. Personlig ser jeg meg lei av å hvert eneste år få høre nye unnskyldninger på hvorfor vi ikke kan flytte. Andre virkemidler (boikott) må derfor vurderes for at dere skal forstå hva det faktisk betyr for oss å få byttet kortside. Ikke en gang i Adeccoligaen der 7/10 motstanderlag ikke stiller med en eneste supporter kunne dere la oss flytte over. Jeg kan verken finne noen store kostnader eller forståelse for at det å bytte side blir så voldsomt dyrt. De få kronene det eventuelt måtte koste er jeg sikker på at kan la seg sponse av Plankehaugen eller næringslivet.

Som jeg nevnte tidligere. Adskill sittetribunen og ståtribunen på F-B siden med et gjerde. Dametoalettene kan brukes som unisex toaletter av bortesupporterene, mens herretoalettene kan benyttes av begge kjønn fra sittetribunen på f-b siden. Sett opp et par bord hos bortesupporterene og plasser noen varer på dem så har vi egne separerte kiosk og toaletter for bortesupporterne. Hvilke andre utgifter er det egentlig som er så ufattelig kostbare? Jobben har vi hele vinteren på oss til å få ferdig, dugnadsgløden i Plankehaugen er nemlig fortsatt tilstede.


Supreme_ntm: Jeg har vært fullverdig styremedlem i et drøyt år nå, sånn til info. Før den tid var jeg varamedlem.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f