Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 08 aug 04, 21:12
Nå er jeg dessverre klar på at vi rykker ned. Makan til innsats fra de som sprang utpå banen, skal en lete lenge etter. Ikke kom og si at VIF var så himla bra, det var FFK som sugde noe j.... Det hjelper liksom ikke at det flyr en dommer i gult der ute som blåser i hytt og pine. Flaut, flaut. Men det er klart når FFK ikke klarer å prestere på en matchdag som denne, da finnes det ikke håp dessverre.

Hva har skjedd den siste tiden?Jo vi har hentet inn noen nye spillere som skulle forbedre våre defansive kvaliteter som Eggen så pent sier. Hvor var de defensive kvalitetene idag? Bora gjorde jobben sin han syns jeg, men hva driver Pål Andre med? Han sugde jo så j..... i dag. Er ikke med på notene i hele tatt. Bare for at vi har hentet inn forsterkninger, bør vel ikke de andre svikte totalt?

Hvor var Stian i dag forresten? Var det noen som så han på banen i det hele tatt? Han var ræva, det er jeg faktisk enig med Semb i. Hvorfor prøvde ikke Eggen noe av det nye blodet fra Costa Rica? Hadde vært en fin kamp å få prøvd seg i, eller?

Nei nå må vi stikke fingern i jorda og innse det. Vi er ikke bra nok, ikke selv med de forsterkningene vi har fått. 1. div neste år!



:ffk::ffk::ffk:

PS! Håper jeg tar feil,teorien er jo der fortsatt.

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f