Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 nov 10, 00:03
Endret: 16 nov 10, 00:07
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av MR.T

Hei Dan

Jeg må for det første si at jeg synes det er merkelig at du tar til orde for dette i et åpent forum på denne måten. Du sitter jo i styret i Plankehaugen.

Undertegnede har vært og informert Plankehaugen på et styremøte om dette og her var ikke du på plass, men jeg regner likevel at dere er samsnakket og at du er informert i etterkant.
Denne samtalen hadde vi i god tid før den angjeldende kampen.

Slik at det ikke skal være noen tvil:

Det er økonomiske årsaker til at et bytte av tribunen for neste år ikke blir noe av. Dette er utdypende forklart på det styremøtet du ikke var med på og Plankehaugens styre hadde da stor forståelse for dette.
Da tribunebyttet ble avtalt var det for en enkel kamp slik at man skulle få testet dette, noe også de var full enighet om.

Må tilslutt si at det er noget tendensiøst av et styremedlem å gå ut og oppfordre til boikott av kamper, samt å si at diskusjonen ikke er over. Tror det er viktig å være klar over hvilken hatt man har på seg.

Er det noe som er uklart foreslår jeg at du tar det opp med styret i Plankehaugen eller med meg direkte.

Ja, det er viktig å være klar over hvilken hatt man har på seg, Torjusen. Danan sitter som varamedlem i PH-styret og representerer oss supporteres interesser. Som varamedlem er det heller ikke merkelig at han ikke var med på nevnte møte. Plankehaugen er en supporterklubb uavhengig av FFK, og hvis PH-styret har akseptert et avslag på en eventuell flytting uten å informere sine medlemmer om dette vil jeg stille spørsmålstegn til nevnte styre. Uansett om styret har vært klar over dette, så representerer de våre interesser som klart og tydelig er å flytte side.

Det er på ingen måte tendensiøst å hinte om boikott når man sitter som representant for supporternes interesser. Klubben har nå i to år vist at de bryr seg veldig lite om ønsket om å flytte side og at de ikke tar supporternes interesser på alvor. Det virker som klubben har vært langt fra åpne til en dialog for å løse disse problemene. Når man ikke blir tatt på alvor og føler at man blir motarbeidet, må man se etter hvilke virkemidler man har tilgjenglig for å forsvare sine medlemmers interesser. Da er det naturlig å lufte tanker om en boikott. En boikott jeg støtter 100 % hvis ikke FFK endrer strategi (noe jeg har tro på at man kan få til). Men det er fortsatt et langt stykke unna boikott. Det er bare et virkemiddel som er "siste utvei", og som ingen egentlig vil ta i bruk - hadde klubben håndtert denne saken på en akseptabel måte.

Jeg mener på ingen måte man kan kreve at FFK skal lide noe som helst økonomisk tap av dette, men jeg vil se en forandring i hvordan man angriper dette problemet og forsøker å diskutere eventuelle muligheter for å løse problemene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f