Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 nov 10, 17:19

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Norip

Håper virkelig du tuller mr.t? Plankehaugen skal faktisk ikke være en nikkedukke for styret slik som dere tror! Vi kommer til å kjempe for dette! 

Sier det igjen som jeg har sagt til deg før: Dere tenker ikke på stemning eller lidenskap for FFK, dere tenker kun økonomi og bedrift...!

Jeg sier ikke at medlemmene skal være nikkedukke for styret, da må du lese på nytt.

Det jeg sier er at jeg forventer såpass av en som er styremedlem i Plankehaugen at han tar opp dette via rette kanaler dersom han har et annet syn enn det styret har.

Når det gjelder at vi bare tenker økonomi så er det nå slik at når økonomien ikke tillater dette så må vi forholde oss til det.

Stemning og lidenskap må vi honorere publium for i den siste hjemmekampen. Da var det fantastisk stemning her med Planlehaugen på F-feltet og en hel Stadion som stemte i.

 

 

Da foreslår jeg at du/klubben kommer med et overslag over hvor mye det koster å flytte PH over til andre siden, så får PH drøfte hvorvitt PH har råd til disse kostnadene.

Har du forresten tenkt på at Dan kan ha prøvd å  ta dette opp i PH-styre (uten at jeg vet noen ting)  ? Det er ikke akuratt noen bombe at PH-styret stort sett har vært mer opptatt med å drive kafe/pub i det siste ?

Problematikken med doer har det blitt foreslått løsning til lenger opp i denne tråden...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f