Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 nov 10, 10:11

Opprinnelig postet av niggle
Var tydelig å se at spillerne spilte med skuldrene langt over øra de første 20 minuttene. Overhodet ikke bra i hele tatt. Så spilte vi noe som ligna årsbeste, helt til Celso scoret det vakreste frisparkmålet siden Per Egil Ahlsen.. Kan noen forklare meg poenget med å legge seg helt bak på 25 meter når det er 20 minuter igjen av kampen? Det virket som det også var taktisk. Hvis ikke, så er jeg ikke akkurat imponert av trenerbenkens evne til å formidle ting til spillerne.. Lærte de ikke i Ranheim, at det kanskje er lurt å spille fotball helt til dommeren blåser? Å legge seg bak sånn som de gjorde idag, er bare å be om bråk. Hadde de fortsatt å spille fotball (latt som det var 0-0), er jeg sikker på at de hadde spilt mye bedre. Det er det de kan.... Kan noen fortelle meg hva Ramberg gjør bedre enn Elvestad? Får 10 grå hår for hver kamp jeg ser han spille...

Det med å legge seg bakpå mot slutten plager meg også. Greit nok at LøvHam presser oss bakover, men på meg virka det veldig som spillerne ble altfor defensive i hodet mot slutten av kampen. Jeg mistenker også at det å legge seg bakover var taktikken - spesielt når men ser at når LøvHam får corner så legger vi ikke igjen en eneste spiller på topp. Det tillater jo LøvHam å klare seg med å legge igjen én spiller på midtbanen. Hadde vi lagt igjen Odi måtte de lagt igjen minst to, og vi hadde fått sjansen til kontring med ball i bakrom. Skulle man først gjøre en vri på defensiv dødball sent i en viktig kamp på 0-2, tror jeg snarere jeg ville lagt igjen TO spillere på topp for å tvinge de andre til å legge igjen minst tre.

Til sist: Man kan si mye om Ramberg, men å slakte ham etter kampen i går synes jeg er helt feil tidspunkt. Bortsett fra de første tjue minuttene - når alle var helt på bærtur - synes jeg han gjorde en god kamp i går.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340