Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 nov 10, 22:51
Endret: 12 nov 10, 22:53
Endret av: Lemmy

Ah, klaginga på Ramberg måtte jo komme (til niggles innlegg).

Hva er det egentlig folk har i mot ham spesielt? Greit nok at sesongen hans har vært dårlig, men der er han faktisk ikke alene. Etter min mening har alle spillerne i mer eller mindre grad underprestert - i perioder med noen få unntak.

Hver gang han mister ballen er pipingen og stønningen på Stadion unison. Syns behandlingen han får er nærmest kvalm. Folk maser om lokale gutter, men hvem er det som skal gidde å spille for hjembyen sin hvis de bare får dritt tilbake?

Ramberg gjør så godt han kan, og flere ganger er det faktisk godt nok også. I dag legger han ned massevis av innsats, spesielt i 2.omgang.

For å være ærlig mener jeg at Ramberg ikke er god nok for laget, spesielt ikke om vi rykker opp til Tippeligaen. Men det er flere som har vært langt dårligere enn ham i år. Det er greit med kritikk av egne spillere i blant, men den oppførselen majoriteten av stadion-gjengerne viser mot Ramberg, er rett og slett forkastelig.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340