Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 nov 10, 10:02

Opprinnelig postet av Kai Karate

Det her er jeg faktisk tildels enig i! Hvem husker vel ikke den dagen vi spilte mot Kvik hjemme i 2. divisjon?

"I dag knuser vi Kvik" stod det over hele forsida. Tror rett og slett avisa var med på å gi oss en enda sterkere tro på å slå Kvik denne dagen, og om vi knuste dem!! En lignende sak, mener ikka t det skal stå "I dag knuser vi Løv Ham" på forsiden, tror jeg kunne hjulpet publikum og ikke minst spillerne til å få tilbake mye av den gnisten jeg syns hele byen mangler for øyeblikket. Er overbevist om at du kunne hjulpet på spilernes selvtillit!

Den avisa har jeg fortsatt liggende Cool Sammen med den fra dagen etter, selvsagt. Det er kanskje verdt å merke seg spesielt én ting: Avisa brukte "vi", men har vi noen gang i år sett at FB har brukt "vi" om laget? Nei, her er det ikke snakk om at smurfene har snytt "oss" for opprykk, de har snytt "dem". Kanskje Fredriksstad Blad rett og slett er en gjeng medgangssupportere. Skummer fløten når det går bra, kvesser pennen til slakt når det går dårlig. Ikke konstruktiv kritikk heller, men mer en evinnelig leting etter syndebukker. Jeg siterer videre fra tidligere nevnte Sunde-sang: "Landslaget tapte, slikt går ikke an. Se å finn en syndebukk og lys'n i bann!" Dette er hva FB har arbeidet etter de siste to årene.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f