Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 12 nov 10, 09:45

Opprinnelig postet av Tøfflus

For all del, FB må gjerne skrive om Løv-Hams "superduo". Poenget mitt med å linke til den artikkelen var å illustrere at avusa vinkler FFK-saker negativt, mens de lager solskinnsreportasjer om motstanderne. De har selvsagt lov til det, jeg vil ikke nekte dem det, men jeg liker det ikke. Ikke det at jeg mener lokalavisa skal være en lydig labrador som logrer for FFK, men det lukter ikke godt når avisa virker mest interessert i å psyke ned FFK og skryte av motstanderne.

Dog ser jeg at i dag, på kampdag, har FB to artikler om kampen, begge offensive og positivt vinklet. Det er jo hyggelig.

 

 

Det her er jeg faktisk tildels enig i! Hvem husker vel ikke den dagen vi spilte mot Kvik hjemme i 2. divisjon?

"I dag knuser vi Kvik" stod det over hele forsida. Tror rett og slett avisa var med på å gi oss en enda sterkere tro på å slå Kvik denne dagen, og om vi knuste dem!! En lignende sak, mener ikka t det skal stå "I dag knuser vi Løv Ham" på forsiden, tror jeg kunne hjulpet publikum og ikke minst spillerne til å få tilbake mye av den gnisten jeg syns hele byen mangler for øyeblikket. Er overbevist om at du kunne hjulpet på spilernes selvtillit!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f