Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 10 nov 10, 13:05

Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av Rey

Noen som vet åssen FFK trener for tiden? Takket være snøen som har kommet blir det vel ingen trening på treningsbanen og det gikk noen rykter tidligere i år om at avtalen i Østfoldhallen var sagt opp av økonomiske årsaker. Trener vi på stadion (og risikerer en ødelagt matte der) eller hvordan er det?

Er det ikke en kunstgressmatte på Værste et sted? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Den egner seg kanskje ikke til trening i snøvær uansett?

 

Dessverre ingen kunstgressbane på Værste. Det jobbes med flere alternativ og det vil være en løsning av et eller annet slag når Wang etablerer seg til sommeren.

FFK trente i Østfoldhallen igår og gjør nok helt sikkert det i dag også. Juniorlaget har trent på Rolvsøy arena den siste tiden.

Prisforskjellen (som er stooor) er årsaken til det.

Men jeg tror ingen har vondt av å trene ute i slikt vær som dette heller. Blir mannfolk av det Tongue out

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f