Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 09 nov 10, 19:21

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Jotjar
På vegne av Hønefoss svarer jeg ja til det. Om vi da klarer å rote oss til å slå Ranheim først da.

Hvilket lag stilte dere egentlig mot Sandefjord? Kjente igjen Lafton, Angan og Solvang i startoppstillingen, men de er vel eneste Hønefoss-spillerne jeg kjenner, i tillegg til Erik Hagen.

Stilte dere tilnærmet B-lag i den kampen, eller den beste startoppstillingen? Om det var toppet mannskap så ga det meg et håp om avansement om vi skulle slå Løv-Ham.

*Solvoll, ikke Solvang.

Vi stilte vel forsåvidt relativt toppen. Hagen, Byfuglien og Steffensen var skadet/ble spart. De åtte andre som startet er nok det nærmeste vi kommer en førsteellever.

Kampen var skammelig, forferdelig skammelig. Kanskje det dårligste jeg har sett av laget mitt så lenge jeg kan huske. Men jeg vet ikke hvor mye vi skal legge i kampen. Fra start av var det et lag i hvilemodus, og som Frode Lafton sier, etter 1-3 ga man egentlig litt opp, og satset på å spare krefter og unngå skader på en dårlig bane.

Mer bekymring gir det meg egentlig at vi hadde seks kamper uten seier, og med elendig spill, før vi slo et slapt og halvmotivert Vålerenga.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f