Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 nov 10, 16:37

Opprinnelig postet av lordofwhat

fordi de "gode ungdommene" våre ikke holdt adecco nivå i det heletatt ....

 

En kan ikke forvente at en ungutt har et ihopp og deretter funnet for lett da de ikke presterte maks den ene kampen.

Mulig de ikke er gode nok, men eneste måten og bli god nok er å få spilletid, en kan ikke sammenligne tempo i 3. div med adeco eller tippeliga.

Om en spiller skal bli god nok handler om tre ting 1. Talent 2. spilletid 3. tillit. Om en av disse tingene uteblir ja da blir de ikke gode nok noen gang.

Om jeg nevner noen ungutter som ut fra plassene har alder tatt i betraktning som har spilt en del så har vi Simen samt Lasse. Simen 18 og ung på flanken, Lasse 22 og ung som keeper.

Simen har utviklet seg, men jeg hadde gjerne sett han hadde hatt mer spilletid.

Lasse har også utviklet seg, da spesielt i felte og med bena der han har blitt stadig bedre i år, feilene han ahr gjort i år er på andre områder. ( Mange er sikkert uenig med meg) Men han fikk også denne beskjeden av klubben at han hadde en god utvikling, for deretter å bli benket, ergo stopper utviklingen opp.

Lala kom fra sverige, ble skryti mye av derfra, hans første innhopp syntes jeg var posetivt så stoppet det igjenn. Han ble sittende på benken med noen innjopp. Det er slik han fikk tillit.

Gilmak fikk et innhopp mot strømmen der laget hadde falt sammen før han kom inn, deretter ingen spilletid. Dette tok han konsekvensen av og reiste hjem. Ingen her på nette har egentlig fått sett han og kan si om han hadde tatt nivået. Da som midtsopper der han er klart best.

Kan også nevne spillere som Elvestad, Dino, etc

Så jeg sier ganske klart, treneren på laget i dag vil ikke tørre ta en sjangse, han tar ut laget etter skrikingen til suporterene her og i FB.

Om dere mener jeg har rett eller ikke spiller ingen rolle, dette er mine meninger og opservasjoner.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340