Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 nov 10, 15:07

Opprinnelig postet av Ståle

Vil bare si at jeg setter pris på vestlige verdier som ytringsfrihet. Dette er faktisk Norge i 2010. Vi er Ikke i Nord Korea, eller Sovjet på 70 tallet. Må vel være lov å poste innlegg med egne meninger. Vi så hvordan det gikk da "klubbmafiaen" bestemte at det ikke var lov å ytre seg når TFA ble gjenninnsatt. Beslutningen ble bare banka igjennom under påskudd av dårlig økonomi og nyttige idioter sørget for å ærekrenke alle som turte å stille spørsmålet om det var så lurt at TFA skulle få en mulighet til. Hva skjedde med at FFK skulle være en åpen klubb?

 Til dere som er så voldsomt hissige på at folk ytrer seg så kan dere jo foreslå dette ordtaket for klubben som en amerikaner kom med i sin tid. "Enten er du med oss, eller så er du mot oss" George Walker Bush. Jeg derimot synes at det er greit å ha noen nyanser imellom også

. Men når det er sagt så var kronerullings ideen kanskje ikke så godt gjennomtenkt :)

Selv ytringsfriheten er ikke absolutt. Denne personen latterligjør hele Fredrikstad og FFKs supportere, for selv om det er bare en kæll som har ytret seg, så klarer ikke sarpinger å skille mellom en ffksupporter og alle. Selvsagt skal Altaposten og SA ha stryk for å publisere slikt makkverk, men avisene lever av å selge, og dette selger, spessiellt i Sarp...

Lurer litt på hvem altaposten har snakket med, mitt stalltips er han som kaller seg for Sarpen her inne.....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f