Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 nov 10, 07:36

Opprinnelig postet av kratos

http://www.f-b.no/sport/alta-far-vere-med-pa-festen-dersom-ffk-rykker-opp-1.5768109

Fin artikkel faktisk. Men tanken i seg sjøl er da faktisk ikke så gæærn. Som en eller annen sa tidligere i tråden, Altaspillerene har sikra plassen, men sier de selvfølgelig skal gi 100%, vi vet alle at det ikke er like lett når du ikke har noe å spille for. For alt vi vet, så kan det slå positivt ut at Alta spiller med lave skuldre og ikke noe press, men som trådskriver, en gulrot å spille for kunne vært noe.

Men etter å ha lest artikkelen, så virker det som de har nok gulrøtter å spille for allerede. Siste kampen til trenern, ubesieret mot smurfene, sulten keeper og dessuten så skal de på en legendarisk fest i Fredrikstad etterpå!

Minner om kampen de hadde tidligere i år. 4-4. Alta putta 5 mål, mens smurfene flaksa inn 3 raske som vanlig. Med en sulten (og det noen beskriver som 2. divisjons beste keeper) mellom stengene, så ser jeg for meg en Steinar Sørlie-kamp og 0-2 seier til Alta!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f