Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 nov 10, 22:31

Opprinnelig postet av kratos

l... og til djpete, kan du ikke tenke deg om to ganger føre du poster ? Du drar jo rykte til den gjevne FFK-supporter ned i dass..

Kan en MOD kaste denne tråden og sperre djpete ute herfra før han ødelegger mere ?

Takk for at du utvider horisonten min, og får meg til å forstå hvordan Hansi tidvis må ha det:-) Glad det snart er jul du vel, du slipper jo nissekostyme!

Opprinnelig postet av Costanza

Dette forslaget fremstår for meg som noe av det mest uintelligente og flaue jeg har sett her inne gjennom alle år. Og det sier dessverre ganske mye.

Takk for komplimentet Einstein!!

 

Fantastisk hvordan enkelte er ute etter å korsfeste, skulle tro det var påske!

Må le av hvordan enkelte tar på vei, på andres vegne!  Hver enkelt  må jo stå for seg selv og sitt, og det man skriver her inne,  og det skal jeg fint klare på egenhånd. Uten at noen skal trenge å bli flau på min vegne, ellers mene at jeg bør stenges ute av forumet, ha ha, fantastisk forslag!  Vi snakker om et diskusjonsforum for FFK-supportere, gjør vi ikke??? Vi snakker om et impulsivt  forslag til brainstorming av en tanke som slo ned i hodet i et febrilsk ønske om å hjelpe Alta-spillerne med motivasjonen, gjør vi ikke? I samme innlegg som forslaget mitt, skriver jeg vel også at dette ikke er nøye gjennomtenkt, i forhold til etikk, moral etc, gjør jeg ikke?? Det ble invitert til en idébank, var iallefall slik ment!

Ser utfra reaksjoner at forslaget ikke falt i god jord hos de fleste, og har definitivt ikke noe problem med å svelge den kamelen. *Gulp...*  *RAP* "My bad"!

 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f