Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 nov 10, 16:39

Opprinnelig postet av Lemmy

. Når vi i siste serierunde må være avhengige av et lag som spiller kampene sine innendørs og ikke har råd til å få tak i en keeper til de siste serierundene, kan vi like godt takke oss selv. Dersom det ikke blir opprykk i år, har vi ingen andre enn oss selv å skylde på.

Er så enig,men det jeg lurer på,hvis vi ikke rykker opp i år,når gjør vi det da?I år burde FFK rykket opp for lenge siden,alt tilsier jo det.

Spillerstall¨..........o.s.v. men,har rotet bort hele dritten,får håpe på et lite mirakel i nabo byen til helga,men ser jævla mørt ut.Hvis vi må ut i kvallik,så skal vi først vinne over laget som får 4plassen i adeccon,så blir det mest sannsynlig Hønefoss,åssen FFK skal slå dem med det spillet som blir prestert nå om dagen!ja si det. Må bare si lykke til,og håper for guds skyld det ordner seg til slutt.Ordner det seg ikke i år,er jeg redd det kan ta år før vi kommer tilbake til Eliten.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340