Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 aug 04, 13:47
Endret: 09 aug 04, 14:29
Jeg roper gjerne et lite varsko allerede nå. Jeg ser så altfor mange FFK-spillere på byen, og da spesielt i det siste.De er toppspillere og tjener deretter, så hvis man kjører en fyll i uka så går dette garantert utover prestasjonene. Samtidig gir det en signaleffekt til innbyggere av byen,at dem har litt gi faen holdning. Jeg har ved flere anledninger vært mer eller mindre i sjokk etter hvor dårlig noen av FFK spillerne velger tidspunkt for å ta seg en fyll. Hva med å tape i cupen mot Moss for så å dra ut å feste etter en slik fadese.Eier noen av dem ikke skam??
Sånt noe irreterer meg og mange andre,og slik har det fortsatt videre etter mange pinlige kamper.
I går fikk jeg til og med vite at noen FFK-spillere ligger på stranda hele lørdagen og soler seg!!!!!!!!! Å ligge slik i sola - tømmer man seg for krefter,sånt noe lærte jeg som knøttespiller.Er det overhodet mulig at spillere som tjener fett på sin hobby gjør slike ting?
Jeg tror at folk i klubben bør lære noen av spillerne litt skikk og bruk for hvordan man som toppidrettsutøver bør leve. Håper derfor noen i styringen leser dette.
Jeg skriver ikke dette for å skade,men for å hjelpe det vi alle elsker så kjært.
Hilsen en som er bartender på brygga, og som IKKE kommer med falske rykter.

---------------------------

Gøran Karlsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340