Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 27 okt 10, 19:45

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av 1947modell

Vi har prata om ganning , men han føler ingenting for det nå. Med sin makt (vist på TV Norge) vil han ikke gjøre slikt mot et lag med samiske aner ( ikke skjønner jeg hvordan han visste det ). Det ble ikke nevnt på tlf. Men han står for at RØDT er fargen på underbenklærne Laughing.

Det er da smurfene som bør gannes, ikke TUIL. Dem må vi da kunne slå uten hjelp av besvergelser.

Når det gjelder dette med "opphøies" - kan det være truserøsk det er snakk om? Tongue out Det er jo en form for "opphøiing" av underbenklærne.

 

Korrekt.

Kun blåpæddene skal gannes.

Med tanke på motgangen til FFK og flaksen til 08 begynner jeg nesten å lure litt på om ikke en eller annen luring i 08 har fått gannet oss før sesongen. Kanskje sjamanen kunne sjekke om så foreligger, og dertil lagt inn et mot-gann på blåpæddene, eventuellt ett dobbelt-gann.

 

Uansett, røde benklær skal opphøies, FFK skal til tippeligaen, særpingane driter jeg i hva som skjer med og det er hva jeg forholder meg til.

Heia FFK!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340