Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 okt 10, 17:29

Så utrolig surt, vi er 1 min og 30 sekunder fra å ta hjem 3 helt avgjørende poeng i jakten på opprykk! Nå er vi avhengig av at Sarpsborg avgir poeng i en av sine siste 3 kamper. Sjansen er liten for at de gjør det i dag tror jeg, men de kan gjøre det borte mot Sandnes. Så får vi håpe at målforskjellen fortsatt er i vår favør om vi blir stående på like mange poeng til slutt. Akkurat nå holder jeg Sarpsborg som 70-30 favoritt til å ta andre plassen. Blir det kvalikk så har vi vel minst en 20-30% sjanse for å komme gjennom kvalikken tror  jeg. Så la oss si at det nå er ca 50% sjanse for opprykk i år, det vil si at det er 50% sjanse for at klubben vil bli forandret totalt fra hva den har vært de siste 10 åra. Vi vil slite big time for å unngå konkurs, vi vil miste våre beste spillere, og vi vil få en sportslig satsing på et helt annet nivå enn vi har blitt vant til tror jeg. Kanskje vil det gå 10-15 år før vi er tilbake igjen, hvis vi noen gang kommer tilbake det. Det eneste som taler i vår favør er at vi er ikke den eneste klubben som sliter og nivået i Adeccoligaen er ganske dårlig, mye mye dårligere enn tippeligaen. Nå er jeg bare sykt skuffa!! Cry

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f