Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 24 okt 10, 12:27

Det er jo mulig at det er riktig at det er en konflikt mellom Amundsen og Aune,  men når du sier det er 100% sikkert, så trur jeg mindre på det. Selv om du har en god kilde, så må du i så fall ha snakket med begge to for å være 100% sikker. Og det regner jeg med at du ikke har gjort.

Aune har tilgode å overbevise meg, men synes det blir vel søkt å gi han skylda for alt det som har gått galt, mens Amundsen skal få kreditten for den perioden FFK var best. Det blir altfor enkelt.

Hva er den største forskjellen på stilen til Aune og Amundsen? Det må jo da være lett å svare på, når alt gikk til helvete med Aune, mens vi var i himmelen med Amundsen.

Jeg velger å tru at problemet er mye mer sammensatt en å gi Aune all skyld. De er et team, og som det er skrevet over, så var Aune med på å få Amundsen inn i teamet. Og skjønner ikke hvorfor Aune i så tilfelle skulle bli misfornøyd når de vant kamper, han var fortsatt hovedtrener, og det var han som ville fått rosen av media og publikum uansett.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340