Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 22 okt 10, 21:04

Mye visdom du kommer med i ditt siste innlegg Holters! Jeg er meget betenkt over mangelen på utviklingen både hos laget,  og enkeltspillerne. Spillere som Thomassen som etter min mening var lagets beste i 2009, har overhodet ikke hatt noen positiv utvikling, tvert om! Flere tippeligalag bl.a VIF og Stabæk ønsket Thomassen etter 2009 sessongen, han er neppe like ettertraktet nå.

Se også på Amin Askar, Lasse Staw, Piroja og Opphaug, de har etter min mening tatt et skrit tilbake i utviklingen. Som du riktig påpeker så har heller ikke laget hatt en ønsket positiv utvikling, der de svikter mest etter min mening er på de mest elementære ting, pasninger(korte, lange) førstetouch, osv.

Etter hvert som det har gått opp for spillerne, trenerne og omgivelsene at FFK-spillerne faktisk ikke er mye bedre ferdighetsmessig enn sine motstandere så har laget sakte men sikkert blitt tvunget til å spille en langt mindre ambisiøst fotball enn de gjorde i begynnelsen av sessongen.

ps, For guds skyld ikke dra opp nok en Tom Nordlie debatt, han er historie! Om fem år så vil vi bare se på ham som en parantes i klubbens historie.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f